Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

+420 775 712 342(9:00 - 16:00 hod)

Poštovné zdarma

Poštovné zdarma od 1 400 Kč.
ZJISTIT VÍCE

Vzorečky zdarma

Zasíláme vzorečky k tisícům tapet.
ZJISTIT VÍCE

Tapety na míru

Vyrábíme tapety na míru.
ZJISTIT VÍCE

MODERNÍ TAPETY RASCH

Kvalitní německé tapety Rasch dominují mnoha vzory a krásnými barvami, které se hodí do každého moderního interiéru!

 


LUXUSNÍ TAPETY VERSACE

Luxusní tapety na zeď z vliesu nabízí velmi unikátní design. Prestižní značka tapet uspokojí potřeby i náročným klientům. Vhodné do reprezentativních interiérů.

Luxusní tapety na zeď Versace

 


TAPETY V IMITACI DŘEVA

Kdo je příznivcem přírodních materiálů, ten určitě ocení tapety na zeď v dekoru dřeva. Vdechnou Vašim interiérům nový život!

Tapety Decoworld

 


TAPETY PRO KLUKY A HOLKY

Katalog tapet Boys and Girls 5 zahrnuje tapety pro děti a tapety pro mládež. Široká nabídka roztomilých tapet v několika barevných provedení.

 


VLIESOVÉ FOTOTAPETY

Představujeme Vám vliesové fototapety vysoké kvality, které se vyrábí v ČR. Špičková kvalita a rychlost dodání jsou u těchto tapet samozřejmostí! Veškeré vliesové fototapety se vyrábí na zakázku.

Vliesové fototapety

Podporuje mojeID

Užitečné...

arr3Tapety na zeď - spotřeba rolíTAPETY - VÝPOČET SPOTŘEBY ROLÍ Máte jasno, že budete na stěnu aplikovat interiérové tapety na zeď?... arr3DOSTUPNOST A DOPRAVATapety na zeď on-line Objednáváte z našeho e-shopu tapety na zeď, fototapety či jakýkoliv jiný...

KONTAKT

Masarykova 1021, Orlová 4
info@fototapety-tapety.cz
tel: 775 712 342
napište nám
info@fototapety-tapety.cz

ZBOŽÍ V AKCI


Obchodní podmínky » Reklamační řád

1. OSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY:

V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb., má Kupující - Spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží kupujícím - spotřebitelem nebo jinou, spotřebitelem pověřenou, třetí osobou (jiná než dopravce). Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující - spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy informovat "Prodávajícího" (Martin Prokůpek, Masarykova 1021, 735 14 Orlová, 775 712 342, martin.prokupek@centrum.cz) formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). "Prodávající" má povinnost vrátit kupujícímu - spotřebiteli, do 14 dnů od odstoupení, zaplacené finanční částky, mezi které se kromě kupní ceny za zboží započítávají také náklady za doručení zboží ke kupujícímu - spotřebiteli. Toto právo je podmíněno způsobem objednání jiným než osobně. „Kupující - spotřebitel“ vrátí zboží osobně anebo doručí na vlastní náklady „Prodávajícímu“ prostřednictvím některého z přepravců. Náklady na vrácení zboží hradí kupující - spotřebitel. Objednává-li zboží kupující - podnikatel (vyplněné IČ), nevztahuje se na něj právo odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní.

Pokud se „Kupující - Spotřebitel“ rozhodne, že odstoupí od smlouvy, musí bezpodmínečně splnit následující podmínky:

  • zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání či opotřebení,
  • zboží musí být zabaleno v původním obalu,
  • zboží musí být vráceno s veškerým příslušenstvím (tedy včetně návodů, záručních listů, faktur atd.).

„Prodávající“ doporučuje „Kupujícímu - Spotřebiteli“ v případě odstoupení od smlouvy odeslat zboží pojištěné a doporučeně (nikoliv na dobírku, vrácené zásilky na dobírku nebudou přijaty a budou vráceny zpět na adresu, ze které byly odeslány). Nárok na proplacení takového přepravného s dobírkou není možný.

Pokud se bude jednat o vyrobení fototapety na míru nebo jiného produktu, kdy je toto zboží upravené podle požadavků Kupujícího, nelze v tomto případě dle § 53 Občanského zákoníku využít odstoupení od smlouvy do 14 dní. „Kupující“ nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případě, že se jedná o dodávku zboží upraveného přesně podle přání „Kupujícího“ nebo pro jeho osobu.

Formulář pro odstoupení od smlouvy
Číslo objednávky: *
Datum převzetí zboží: * img
Jméno a příjmení: *
Adresa: *
Odstupuji od tohoto zboží: *
E-mail: *
Tel. číslo: *
Číslo bankovního účtu: *
Opište text z obrázku: *
captcha
 
 
Poučení o odstoupení

Kupující - Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující - spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodejce (Martin Prokůpek, Masarykova 1021, 735 14 Orlová, 775 712 342, martin.prokupek@centrum.cz) formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Kupující - Spotřebitel může využít formulář pro odstoupení od smlouvy (viz níže), není to však povinností. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Důsledky odstoupení od smlouvy

Pokud kupující - spotřebitel odstoupí v zákonné lhůtě od této smlouvy, vrátí prodejce bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodejci došlo od spotřebitele oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které prodejce od kupujícího - spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku spotřebiteli zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použije prodejce stejný platební prostředek, který použil kupující - spotřebitel pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím spotřebiteli nevzniknou další náklady. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašle spotřebitel zpět nebo jej předá na adrese (Martin Prokůpek, Masarykova 1021, 735 14 Orlová, 775 712 342). Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám kupující - spotřebitel odešle zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

Náklady spojené s vrácením zboží

Náklady spojené s vrácením zboží ponese spotřebitel.

Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží

Kupující - Spotřebitel je zodpovědný pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

2. ODPOVĚDNOST ZA VADY („REKLAMACE“)

Reklamační podmínky „Prodávajícího“ jsou plně v souladu se Zákonem č. 40/1964 Sb. (Občanský zákoník - dále jen "Zákon"). V situacích, které nejsou přímo řešeny reklamačními podmínkami „Prodávajícího“, se postupuje dle ustanovení tohoto „Zákona“.

Právo z odpovědnosti za vady (dále jen "Reklamace") je možné uplatnit pouze na zboží zakoupené od „Prodávajícího“ a v záruční době.

3. ZÁRUČNÍ DOBA

Délka záruční doby je uvedena na každém daňovém dokladu, který obdržíte v zásilce společně se zbožím. V případě, že na daňovém dokladu (faktuře) není tento údaj uveden, platí záruční doba stanovená „Zákonem“ a činí 24 měsíců (až na výjimky uvedené v „Zákoně“).

4. ZJEVNÉ NEDOSTATKY A VADY ZBOŽÍ

Je-li objednané zboží v takovém stavu, že vykazuje nedostatky již při samotném přebírání zboží, má „Kupující“ právo takovéto zboží nepřevzít. V tomto případě bude zboží vráceno "Prodávajícímu" zpět, který má povinnost uvést závadný stav do pořádku a odeslat znovu zboží na své náklady „Kupujícímu“ v co nejkratším možném termínu.

V případě, že se při užívání zboží vyskytnou v záruční době nějaké vady, může „Kupující“ postupovat v souladu s těmito reklamačními podmínkami a uplatňovat „Reklamaci“.

5. PODMÍNKY REKLAMACE TAPET

V případě, že bude „Kupující“ uplatňovat "Reklamaci" na zakoupené tapety, musí dodržet následující podmínky „Prodávajícího“, které jsou zcela nezbytné pro kladné vyřízení "Reklamace":

  • každá role tapety, která bude odeslána zpět "Prodávajícímu", musí být vcelku (tedy nerozstříhaná)
  • ke každé reklamované roli musí být přiložena originální etiketa označující číslo tapety a její šarži

"Reklamaci" nelze uplatnit na nalepené tapety na zdi (resp. na jiném podkladu). Proto je „Kupující“ povinen zkontrolovat každou roli tapety před samotnou aplikací, aby nedošlo ke zjištění vad či barevných odchylek na tapetě až po jejím nastříhání nebo dokonce až po nalepení na podklad.

6. ZASÍLÁNÍ REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ

V případě zasílání reklamovaného zboží „Prodávajícímu“ prostřednictvím přepravní služby, je „Kupující“ povinen ke zboží přibalit vyplněnou žádost o reklamaci. Tuto žádost si může "Kupující" opatřit různými způsoby (stáhnout z internetu, vyžádat k zaslání e-mailem, telefonicky či poštou).

V případě zasílání reklamovaného zboží „Prodávajícímu“ se za den přijetí „Reklamace“ považuje den doručení poslední součásti zboží „Prodávajícím“. Za den vyřízení „Reklamace“ se považuje den předání vyřízené „Reklamace“ přepravní službě. V tomto případě je „Kupující“ také povinen zaslat reklamované zboží spolu s veškerým příslušenstvím a žádostí o „Reklamaci“ a kopií daňového dokladu. „Kupující“ je povinen zboží připravit k přepravě tak, aby při ní nedošlo k poškození zboží. Při této přepravě je za řádné doručení k „Prodávajícímu“ zodpovědný „Kupující“, který uplatňuje „Reklamaci“.

7. VYŘÍZENÍ REKLAMACE

„Reklamace“ musí být a bude vyřízena bez odkladu a v co nejkratším možném termínu. Platí zde zákonná lhůta 30 dní od dne následujícího po dni doručení žádosti o reklamaci „Prodávajícímu“, pokud se „Prodávající“ nedohodne s „Kupujícím“ na lhůtě delší. Nebude-li po uplynutí stanovené doby „Reklamace“ vyřízena, vznikají „Kupujícímu“ stejná práva a povinnosti, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

„Kupující“ je povinen převzít si vyřízenou „Reklamaci“ co nejdříve na výzvu „Prodávajícího“, případně dohodnout podmínky přepravy s „Prodávajícím“.

„Prodávající“ označí „Reklamaci“ za neoprávněnou pokud:

  • vada vznikla nepřiměřeným zacházením či použitím
  • vada byla způsobena v důsledku živelné katastrofy, násilného poškození či povětrnostních vlivů